Proje

Proje

İnşaat üretiminiz için projeyi gerçekleştirecek arsanız hazır, peki şimdi burada nasıl bir proje yaparak en etkin sonucu alabilirsiniz? Tüketicilerin beklenti ve ihtiyaçlarına hitap edecek doğru segmentteki inşaat üretimi için neleri yapmalı, neleri yapmamalısınız?

Bir ürünün fiyatını belirleyen en büyük etken lokasyon değeridir. KC GLOBAL birlikte çalışmakta olduğu üretici firmalara; arsa lokasyonunun avantaj, dezavantaj, fırsat ve risklerini içeren detaylı bir SWOT çalışması hazırlar ve sunar. Hazırlanan bu çalışma, hem ilerleyen süreçte fiyat segmenti belirlenirken önemli olup, hem de projenin planlanmasındaki süreci büyük ölçüde etkiler.

İnşaat üretiminin yapılacağı bölgedeki mevcut olan inşaat stoklarının bilinmesi, üretilecek olan projenin satış hızı açısından önemli bir veri elde edilmesini sağlar.

KC GLOBAL, mimari planlama aşamasında, bölgede dikkate değer nitelikli stok sayısı hakkında yaptığı detaylı araştırmalarla üretici firmanın yol haritasını belirlemesinde önemli bir katkı sağlar.

 

 

Hedef Kitlenin Tanımlanması

Planlanan projenin tüketiciler tarafından nasıl algılanacağı, hedef kitlenin kimlerden oluşacağı ve proje algısı ile hedef kitlenin uyumu ve iletişimi çalışmalarında KC GLOBAL aktif olarak rol alır.

Siz ne söylemek isterseniz isteyin, insanlar algıladıklarıyla hareket etme eğilimindedir. Potansiyel müşterilerin proje algıları son derece önemlidir.

Bu nedenle algılamayı etkileyecek her türlü unsurun dikkatlice ve hedef kitleyle uyumlu planlanması KC GLOBAL tarafından organize edilir.

  • Proje kimler için üretilecek? Potansiyel müşteriler kimler?
  • Potansiyel müşterilerin satın alma davranışlarını etkileyen öğeler neler?
  • Potansiyel müşterilerin değerleri, istekleri ve potansiyel müşterilerin satın alma güçleri ile projenin fiyatları arasındaki uyum…
  • Projenin adı, potansiyel müşterilere vaadleri…
  • Projenin rakiplerinden farkları ve bu farkların potansiyel müşterilere anlatım şekilleri…

Edindiğimiz tecrübelere göre; inşaat firmalarının en çok zorlandıkları konuların başında, üretilecek ürün tiplerinin neler olacağı ve hangi ürün tipinden kaç adet üretileceğinin kararının verilmesidir. KC GLOBAL, iş ortaklığı yürüttüğü müteahhit firmalara bu konuda da tam destek sağlar. Yapmış olduğu bölgesel ve proje bazlı analizler sonucunda, pazarlama ve satışını üstlendiği inşaat projesinde olması gereken ürün tipleri ve adetleri konusunda hazırladığı detaylı çalışmaları üretici ile paylaşarak önerilerini sunar ve en doğru segmentteki ürünlerin ortaya çıkmasında önemli bir rol üstlenir.

Konsept Geliştirme ve Tema

Ev alımında bilinçli bir toplum haline geldiğimizden bu yana, tüketiciler sadece odalar ve salondan oluşan bir ev aramaktan ziyade, bir yaşam alanı arayışı içine girmişlerdir. Evin içinden dışarıya çıktığı anda projenin sunduğu diğer imkânlar aileler için önem arz etmektedir. Kendi zevkinize ve beğeninize ya da fikrinize uygun üreteceğiniz bir proje, ev arayışı olanlar için belki çok da cazip olmayabilir. Bu nedenle, günümüzde üretilecek her inşaat projesinin bir konsepti ve teması olması gerektiği aşikardır.

KC GLOBAL, üreteceğiniz konut projesinde tüketici algısında olumlu izlenim bırakacak, yaşarken her daim mutlu edecek konsept ve temaların oluşturulması konusunda görüş ve önerilerini size sunar.

Diğer